Forums

Help › Forums

Pour le plaisir de jouer en français

Wed, Mar 13 2024 10:47 AM (538 replies)
  • frappefort
    3,994 Posts
    Fri, Feb 3 2012 8:21 AM

    ESSSY,,   your message here in french is remarquable ,  not one of my friends will (moquer de vous )   au contraire  mon ami ......  they will be complimenting you ,and some will  had to this post ,i am sure .....            Mon ami ECOSSAIS   Merci  beaucoup ,any time you meet a franco  you can always send him are way Sherbrooke Country  Club .......

  • Jpdall
    43 Posts
    Fri, Feb 3 2012 8:48 AM
    Tres bien dit Frappefort. ESSSY's effort is very appreciated. Avec Frappefort son francais ne peu que s'améliorer. ESSSY's do you wear a slip under ur skirt? :(. As-tu des ptites culottes sous le kilt? :)
  • RemBeau
    2,515 Posts
    Fri, Feb 3 2012 11:16 AM

    Only one word Esssy : WOW

    Merci beaucoup :)

  • ODBerg
    272 Posts
    Fri, Feb 3 2012 11:46 AM

    esssy:

    frappefort im lentement essayer d'apprendre le français j'espèreim droit en écrivant cette tout le monde lol bas rejoindrefrappeforts country club hes est un compagnon excellent etdevrait mettre sur certains tournois réels bons au gré de sesmembres,,, vous pouvez vous moquer de moi si je ne suis tout à fait mal ce que je viens de dire lol j'espère im droit lol
    mon père a un peu de français en lui et une partie écossais et je me suis coincé avec le côté écossais lol mais jamais eu la chance d'apprendre le français et maintenant im essayantJ'espère que je pourrai, mais il est difficile Geeze

    acclamations tous profiter country club frappforts
    esssy

    Tank you very much ESSSY for you gr8 word in french.... Ireally appreciate it...and you right for sure about frappefort!!! i you want to learn more and more maybe we can do some game.... once again ty for helping other cc as the Sherbrooke Country Club!!!

    i hope my english is ok :)        Pour le plaisir de jouer en Francais!!!!!!!         

                                                             ODBerg

  • frappefort
    3,994 Posts
    Sun, Feb 12 2012 9:16 AM

    LOL  , just free air ,under ......swing free esssy   :)

  • RemBeau
    2,515 Posts
    Sun, Feb 12 2012 4:59 PM

    I was proud of my show at the SuperBowl in Indiannapolis .  This been a very stressing period. 

    But by chance i found a cure to be back on track.  I went play golf & this been a very enjoyable expecience fo me.

    I met a unique group of players  in Vogue & now i am a proud member of the "Sherbrooke Country Club"

     

    - Sorry Lady GaGa , the CC is full now.  But there might be room at the Australian Club.

     

     

    See U all on the dance floor after the game.                                 Luv You Madonna

  • frappefort
    3,994 Posts
    Mon, Feb 13 2012 8:35 AM

    Madona......  i let you win all the time, if you have a round with me .:)

RSS